E-ÜGYINTÉZÉS
TOP pályázatok
WEBKAMERÁK
HELYI ÖNKORMÁNYZATI VÁLASZTÁSOK 2019

TOVÁBBI OLDALAINK

 

ÖNKORMÁNYZATI TÁJÉKOZTATÓ
Önkormányzati tájékoztató 2020/09

 ÖNKORMÁNYZATI TÁJÉKOZTATÓ 2020/09

Elõzõ számok >>>
TESTVÉRTELEPÜLÉSEK
ONLINE LÁTOGATÓK
Jelenleg 7 vendég olvas minket
Testvértelepülési találkozók
Ifjúsági Lelkisegélyszolgálat
JÁNOSHALMI K. EÜ. KÖZPONT
Jánoshalmi Kistérségi Eü. Központ
CSALÁD ÉS HELYTÖRTÉNETI KUTATÁS
LÁTOGATÓI STATISZTIKA

websas.hu

Jánoshalma - Mélykút Ivóvízminőség javító Önkormányzati Társulás


 

KEZDŐLAP
Mezőgazdasági összeírás
Tájékoztatás!

Tájékoztatom, hogy a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) az ország valamennyi településére kiterjedő, általános mezőgazdasági összeírást hajt végre, „Agrárcenzus, 2020” elnevezéssel. A felvétel Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) szerinti nyilvántartási száma 2374.

A felvétel célja, hogy nyomon kövesse a mezőgazdaság szerkezetében bekövetkezett változásokat, illetve pontos és hiteles adatokkal szolgáljon a hazai gazdaságirányítás, az EU és a gazdálkodók részére, amelyhez az adatszolgáltatók részvételükkel és pontos adatszolgáltatással nagyban hozzájárulnak. A válaszadás minden, az adatfelvételre kijelölt gazdálkodó szervezet vagy személy számára kötelező.

Az online önkitöltési lehetőséget biztosító első szakasz lezárultával összeíróink fogják személyesen felkeresni – az internetes válaszadással nem élt – címeket 2020. szeptember 19. és november 22. között. Kérem szíves támogatását az összeírás sikeres lebonyolításához a lakosság megfelelő tájékoztatásában. Szeptember folyamán összeírónk a felvétel plakátját el fogja Önhöz juttatni, kérem, kihelyezésükről gondoskodni szíveskedjen.

Az összeírási munkát a KSH által megbízott, igazolvánnyal ellátott összeírók végzik. Az összeírói igazolvány személyi igazolvánnyal együtt érvényes, amit az adatfelvétel megkezdése előtt az összeíró köteles felmutatni. Összeíróink a KSH logójával ellátott táskával, a felvétel logóját tartalmazó nyakbaakasztóval is fognak rendelkezni. A felvétel elektronikusan, a KSH által biztosított tableten történik. Az összeírók konkrét, címlista szerinti címeket keresnek fel.

A kialakult járványügyi veszélyhelyzetre való tekintettel, adatszolgáltatóink és munkatársaink egészségének védelmét szem előtt tartva összeírónkat felkészítettük a követendő magatartásra, maszkkal és kézfertőtlenítővel láttuk el őket.

A felvétel során nyert információkat kizárólag statisztikai célra használjuk fel, azokat más szervek, személyek részére nem adjuk ki, az eredményeket összesítve közöljük a hivatalos statisztikáról szóló 2016. évi CLV. törvénynek, valamint az Európai Unió 2016/679. sz. Általános adatvédelmi rendeletének (GDPR) megfelelően.

A felvétel részleteiről a www.ksh.hu/mezogazdasagi_osszeirasok oldal nyújt további tájékoztatást.

A felvétellel kapcsolatosan kérdés esetén kérem, hívja ingyenes hívható zöldszámunkat 80/200–766 (2-es gomb, majd 2374-es OSAP-szám megadása szükséges), amelyen készséggel adunk tájékoztatást.
 
Építési törmelék gyűjtés
 
Hirdetmény
Bajai Járási Bíróság hirdetménye
 
Madárinfluenza feloldása
Madárinfluenza megfigyelési körzet feloldása határozat
 
Lakossági fórum
 
Jánoshalmi Járási Hivatal tájékoztatói

NAV ügyfélfogadás

Ügysegédek tájékoztatója

Honvédség plakát

Mobil kormányablak

Állásajánlatok

 
Rendszeres gyermekvédelmi
 
Kormányablak tájékoztató
 
Véradás Mélykúton 06.24.
Véradás Mélykúton!

2020. június 24-én, 12-15 óráig Véradás lesz a Művelődési Házban!

Szeretettel várunk mindenkit!
 
Eboltás
 
Tájékoztató ügysegédi ügyfélfogadásról
 
Kormányhivatal tájékoztatója
 
Újabb enyhítések jönnek a kormányhivatali ügyintézésben is:

A járvány elleni sikeres védekezésnek köszönhetően hétfőtől újabb enyhítések jönnek a kormányhivatali ügyintézésben is. Időpontfoglalás nélkül is lehetséges 2020. május 25-től a kormányhivatali ügyintézés a tizenkilenc megyében. A fokozatosan bevezetett enyhítéseknek köszönhetően hétfőtől a veszélyhelyzet alatt lejárt okmányok cseréjét már előzetes bejelentkezés nélkül lehet intézni Budapesten is. A járványügyi helyzettől függően azonban továbbra is kiemelt fontosságú az egészség védelmét szolgáló óvintézkedések betartása.

A tizenkilenc megyében 2020. május 25-től visszaáll a járványügyi veszélyhelyzet előtt megszokott ügyintézési rend, vagyis előzetes időpontfoglalás nélkül is felkereshetők a megyei kormányablakok és kormányhivatali ügyfélszolgálatok, mint például a családtámogatási ügyfélszolgálat. Budapesten a legtöbb ügy esetében továbbra is szükséges az előzetes időpont-egyeztetés, de a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok cseréjét hétfőtől már a fővárosban is szabadon lehet intézni.

Az ügyfelek és ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák egészségének védelme érdekében az ügyfélterekben továbbra is a megfelelő és javasolt óvintézkedések betartása mellett lehet tartózkodni. Az ügyfelek csak korlátozott létszámban, az arcot és orrot eltakaró maszkban, egymástól megfelelő (1,5–2 méter) távolságra tartózkodhatnak a kormányablakban és egyéb ügyfélszolgálati ügyfélterekben.

Amennyiben nem okmányügyintézés céljából kívánják felkeresni a kormányablakokat, úgy Budapesten továbbra is interneten vagy a 1818-as telefonszámon lehet időpontot foglalni. Az álláskeresők számára továbbra is rendelkezésre állnak az elektronikus ügyintézési lehetőségek .

Fontos kiemelni, hogy a legtöbb hivatali ügy otthonról, számítógép segítségével is intézhető a megújult magyarorszag.hu (mo.hu) oldalon. Kérjük, a kényelmes ügyintézés érdekében látogasson el a www.mo.hu honlapra.

(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)
 
 
Bajavíz Kft. közleménye
KÖZLEMÉNY

Tájékoztatjuk Tisztelt Fogyasztóinkat,
hogy munkatársaink az alábbi munkafolyamatokat a vírushelyzetre tekintettel alkalmazandó óvintézkedések szigorú betartása mellett újra végzik:

- 2020.05.18-tól és vízmérő cseréket,
- 2020 június hónaptól a vízóra leolvasásokat.

 

 

 
Bejelentés
T Á J É K O Z T A T Ó

Tisztelt Lakosság!

A veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettségről, valamint az ellenőrzött bejelentésről szóló 191/2020.(V.8.) Korm. rendeletben foglaltak alapján 2020. március 18. napjától új eljárásrend lépett életbe a jegyzői hatáskörbe tartozó, az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény szerinti, kérelemre induló, engedély kiadására irányuló eljárásokban.

A veszélyhelyzetre tekintettel egyes tevékenységek engedély helyett bejelentés alapján is folytathatók.

A bejelentést az ügyfél elektronikus úton teheti meg ügyfélkapu, elektronikus űrlap, általános célú elektronikus kérelem űrlap szolgáltatás, valamint e-mail útján.

Az e-mail útján tett bejelentés esetében CSAK ÉS KIZÁRÓLAG a





elektronikus levélcímre megküldött bejelentés minősül ellenőrzöttnek.

A bejelentésnek az engedélykérelemre jogszabályban előírt adatokat kell tartalmaznia. A bejelentéshez mellékelni kell az engedélykérelem előírt mellékleteit, kivéve azokat a dokumentumokat, amelyek beszerzése a veszélyhelyzet körülményei folytán az ügyfélre nézve aránytalan terhet ró. A nem mellékelt dokumentumok tartalmáról nyilatkozni kell, egyidejűleg előadva azokat a körülményeket, amelyekre a bejelentés hiányos volta visszavezethető.

A bejelentésért az engedélyezés, valamint a kapcsolódó szakhatósági eljárások illetékének vagy igazgatási szolgáltatási díjának 50%-át kell leróni vagy megfizetni.

A jegyző a beérkező bejelentésről az ügyfél részére automatikus elektronikus visszaigazolást küld.

Amennyiben a hatóság a tevékenység végzését nem tiltja meg, az ellenőrzött bejelentéstől számított nyolc napon belül – szakhatóság bevonása esetén tizenkét napon belül – értesítést közöl az ügyféllel.

Az engedélyköteles tevékenység a hatóság értesítésének közlését követően végezhető – a tevékenység végzésére vonatkozó jogszabályi feltételek fennállása esetén.

Felhívom a Tisztelt Lakosság figyelmét, hogy a bejelentés alapján folytatott tevékenység tekintetében a hatóság és a szakhatóság kiemelt figyelmet fordít a szükség szerinti hatósági ellenőrzés elvégzésére.

Mélykút, 2020. május 18.

                    Tisztelettel:

                            Dr. Vörös-Börcsök Tímea s.k.
                                      jegyző
 
Helyi hagyományok feltárása
 
Hulladékudvarok nyitvatartása

Az FBH-NP Nonprofit Kft. szolgáltatási területéhez tartozó települések lakosai számára a veszélyhelyzet ideje alatt 2020. május 11. napjától az alábbi hulladékudvarok korlátozott nyitva-tartását biztosítja:

 

Jánoshalma

HÉTFŐ: 8:00-12:00

6440 Jánoshalma, 0120/15. hrsz.




Bácsalmás

SZERDA: 14:00-18:00

6430 Bácsalmás, 0582/2 hrsz.

 

 

 
Veszettség elleni eboltás
 
Jánoshalmi Járási Hivatal

Felhívás!

Tájékoztatjuk a T. Lakosságot, hogy itt megtekinthető a Jánoshalmi Járási Hivatal eddigi összes tájékoztatója.

 
Tájékoztató a helyi adókkal kapcsolatosan

Tisztelt Lakosság/Ügyfeleink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket a veszélyhelyzetben történő ügyintézésről a helyi adókkal kapcsolatosan.
A leírás itt megtekinthető.

 
Ügyeleti tájékoztató
A Reálmed Kft. tájékoztatja a T. Lakosságot az ügyelet jelenlegi rendjéről, amely itt olvasható.
 
Madárinfluenza megfigyelési körzet
 
Tájékoztatás gyermekvédelmi ellátásról
 
Tájékoztatás területalapú támogatásról
 
Óvodai beiratkozás
 
Tűzgyújtási tilalom
 
Fogorvosi tájékoztató2
 
Fogorvosi tájékoztató

Tisztelt Lakosság!

Zámbó Tímea Értesítem a 2. sz. fogászati körzet lakosait, hogy a kialakult vészhelyzet és korlátozások miatt 2020.03.16.-tól a fogászati rendelés a következőképpen módosul: kedd és csütörtök 14:00 - 16:00 óra között, kizárólag sürgős szükség esetén. Telefonos elérhetőség szintén ebben az időben a 77/460-803-as telefonszámon.

Megértésüket köszönöm!
Dr. Zámbó Tímea

 
Bajavíz Kft. tájékoztatója

Közlemény csatornahasználatról .pdf .pdf



 
Állatorvosi tájékoztató
Kedves Gazdák!

Állatorovsként telefonos időpont egyeztetésével elérhető vagyok. A járványügyi előírások a rendelő látogatására is érvényesek /1 kisállat 1 gazda, lehetőleg nem gyermek vagy 65 év feletti kisérő, kézfertőtlenítés, maszk viselés, távolságtartás/.

Telefon:06302735795  
dr. Sirkó Éva
 
Piaci tájékoztató
Tisztelt Lakosság!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Agrárminisztérium, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal / Nébih /, az Agrárkamara és a lakosság kérésének megfelelően a piacteret 2020. április 2. napjától - kizárólag a csütörtök és a szombati napokon – a focipálya mögötti területen újra megnyitjuk az alábbi korlátozással: a piactéren kizárólag élelmiszer, valamint őstermelők és kistermelők által forgalmazott növényi és állati termékek, továbbá konyhakertből származó növényi termékek árusítása engedélyezett.

A 71/2020 (III.27.)Kormányrendelet 6. § (1) bekezdése értelmében a 65. életévét betöltött személy az élelmiszerüzletet, drogériát, piacot vagy gyógyszertárat csak 9 és 12 óra között látogathatja, illetve ebben az időszakban fiatalabb vásárló a piacon nem tartózkodhat!

A korlátozó intézkedéseket a rendőrség ellenőrzi!

Mindenki tartsa be az előírt higiénés szabályokat. Használjanak kézfertőtlenítőt.
Kérjük, hogy az árusok és lehetőség szerint a vásárlók is használjanak gumikesztyűt, maszkot.
Az árusok és a vásárlók is kötelesek egymástól 1.5 méter távolságot tartani.

65 évnél idősebbeket kérjük ha megoldható a piaci bevásárlást is bízzák a fiatalokra, hisz továbbra is fennáll az előírás, hogy Ők saját egészségük védelmében, ha lehet maradjanak otthon!

Vigyázzunk egymásra, Vigyázzunk magunkra!

Kovács Tamás polgármester
 
Kormányablak tájékoztatója
 

 
Tájékoztatás csomagosztásról
Tisztelt Mélykútiak!

A Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság Bács-Kiskun Megyei Kirendeltségének értesítése alapján tájékoztatjuk Önöket, hogy a kialakult járványügyi helyzetre tekintettel a  46/2020. (III. 16.) Kormányrendelet alapján  a Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program (RSZTOP) keretében az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése és az állampolgárok egészségének védelme érdekében a csomagosztások bizonytalan ideig felfüggesztésre kerülnek.

Kovács Tamás
 polgármester
 
Járási Hivatal ügysegéd
 
Dr. Méhes Zoltán tájékoztatója
 
Bajavíz Kft. tájékoztatója
 
Ügyfélfogadási tájékoztató
Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus fertőzés megelőzését és megfékezését szolgáló intézkedések végrehajtásával összefüggésben – a lakosság és munkatársaink egészségének megőrzése érdekében - átmenetileg megváltozik a Mélykúti Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje, mely változásokról az alábbiak szerint tájékoztatjuk Önöket:
Bővebben...
 
Okmányok érvényessége
 
Hulladékgazdálkodási Kft tájékoztatója
 
Koronavírus tájékoztató
 
 
Hulladékszállítás rendje 2020. évben


MÉLYKÚT 2020. évi hulladékgyűjtés rendje

Az FBH-NP Nonprofit KFT tájékoztatja a Tisztelt Lakosságot a 2020. évi (2020. májustól 2021. áprilisig) biológiailag lebomló hulladék, elkülönítetten gyűjtött csomagolási hulladék gyűjtési rendjéről valamint lom hulladék elszállításának módjáról és a kommunális hulladék elszállításáról.
Bővebben...
 
Álláskeresők figyelem
TÁJÉKOZTATÓ KÉPZÉSI LEHETŐSÉGRŐL

Képzés megnevezése: „Együttműködési készségek fejlesztése” tréning, mely térítésmentes álláskereső és inaktív személyek részére.
Bővebben...
 
További tartalom...
<< Első < Előző 1 2 Következő > Utolsó >>

Találatok 1 - 42 / 75